::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 203
نویسنده پیام
amirzs
آفلاین

" border="0">

ارسال‌ها: 1
عضویت: 23 /11 /1398
لیپوماتیک یا پیکرتراشی

لیپوماتیک یا این که پیکر تراشی یعنی چه؟

پیکر تراشی یک راه نو برای تخلیه کلیه چربی های تن و لاغر شدن , در بخش های متفاوت پهلو , ران , شکم , بازو , غبغب , و باسن به شمار میرود . که به آن لیپوماتیک می‌گویند . این نحوه اساسا یک راه و روش قلیل درد بادی کانتورینگ می‌باشد که برای از میان بردن چربی های نقاط متفاوت تن به کار گیری می شود .

چربی سوزی اشخاص در‌این روش با به کارگیری از امواج اینفراسونیک شکل می‌گیرد , که بی آلایش ترین راه و روش برای لاغری است . از این فعالیت با اسم لیپوساکشن قلقلکی , و Tickle Lipo هم اسم می‌برند .

در صورتی‌که بخواهیم در یک توصیف خلاصه لیپوماتیک را معنی کنیم , می بایست ابلاغ نماییم که‌این فعالیت انقطاع کردن سلول های چربی , و به شکل مایع در آوردن آن با به کار گیری از امواج است . در پایان هم این چربی های آب شده را با به کارگیری از لوله های نازک از تن بیرون می‌نماییم .

لیپوماتیک یعنی چه

پیکرتراشی اصولا با به کار گیری از یک گونه دستگاه ساکشن شکل می پذیرد , که برای تخلیه کلیه چربی های زیر پوست مورد به کارگیری قرار میگیرد . چنانچه بخواهیم درباره‌ی لیپوماتیک سخن کنیم , بایستی ابلاغ نماییم که‌این ابزار به قدری ظریف فعالیت می نمایند , که می بایست آن را از لیپوساکشن مختلفی نماییم .

از سوی دیگر این دستگاه نسبت به دستگاه لیزر لیپولیز هم برتری بیشتری داشته و فیض بهتری را هم برای شخص به‌دنبال خواهد داشت . می‌توانیم شیوه لیپوماتیک را تازه ترین راه و روش تخلیه چربی از تن ابلاغ نماییم . در حالی که نسبت به دیگر طریق ها , نتیجه خوب تر و متعدد تری را در در پی خواهد داشت .

وقتی که روشی نو برای انجام هر مدل فعالیت زیبایی عرضه می شود , دانشمندان در پی رویه های بهتری میروند . از این رو بعداز لیپوساکشن و لیزر لیپولیز هم , به اندیشه ایجاد دستگاه جدیدی افتادند که بتواند فارغ از عارضه ها , کم خطرتر , و سهل وآسان تر کار چربی سوزی را انجام دهد .

از این رو شیوه لیپوماتیک را نوآوری نموده , و به حالت سرپایی , فارغ از بیهوشی , و فقط در یک نشست بیشترین چربی سوزی تن را انجام دادند . میتوانیم به صراحت ابلاغ نماییم , که‌این نحوه پیکرتراشی , سهل ترین , بی درد ترین و کمترین تورم و کبودی را به همراه دارااست . چه بسا خطر آمبولی هم در‌این طریق بازدید نمی‌شود .

با به کارگیری از لیپوماتیک نه فقط پوست تن شما در گیر افتادگی نمی‌شود , بلکه باعث به محکم شدن پوست هم خواهد کردید . نکته مهمی که میتوانیم برای این راه و روش ابلاغ نماییم , این است که در پیکرتراشی با این دستگاه , میتوانید بعد از مدتها شاهد کاهش سایز تن خویش شده و سلولیت تن هم رفع می شود .

جراحی لیپوماتیک در تهران

یک کدام از شایسته ترین کلینیک هایی که می‌توانید برای انجام جراحی پیکرتراشی به آن رجوع کنید , کلینیک زیبایی سلام است . همه پزشکان این کلینیک دارنده گواهی فوق تخصص جراحی پلاستیک بوده و از تخصص بالایی برخوردارند . یکی‌از مجهزترین و شایسته ترین کلینیک های عمل لیپوماتیک در تهران است . می‌توانید شایسته ترین خدمات لیپوماتیک و پیکرتراشی را تحت نظر کارشناسان مرکز زیبایی سلام دریافت نمایید.

چهارشنبه 23 بهمن 1398 - 11:16
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها
پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !