::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 41
نویسنده پیام
eidur220
آفلاین

" border="0">

ارسال‌ها: 10
عضویت: 27 /3 /1398
کرکره شفاف

کرکره های پلی کربنات شفاف ضد سرقت علاوه بر زیبایی، دارای امنیت بالایی در برابر ضربه و نفوذ به داخل می باشند. این نوع تیغه از مواد کامپوزیت ترکیب شده با پایه پلی کربنات و فایبرگلاس می باشد که دارای ابعاد و شکل هندسی مشخص می باشد. تیغه های پلی کربنات کاملا کرکره شفاف می باشد و با لوله های استیل و یا استرپ آلومینیم به هم متصل شده اند. این پلیمر مقاومترین پلیمر دنیا در برابر ضربه و حرارت است که به این دلیل از آن در تهیه و ساخت سپر نیروهای ضد شورش نیز استفاده می شود. تیغه های پلی کربنات در 4 رنگ شفاف، مسی، دودی و سفید مات تولید می شوند. از دیگر مزایای کرکره شفاف می توان به ضد حریق بودن ، ضد گلوله ، وزن پایین ، ضد اشعه ماوراء بنفش ، قابلیت دید به داخل در زمان پایین بودن کرکره اشاره کرد.

درب اتوماتیک شیشه ای

متداول ترین انواع درب اتوماتیک که در پروژه های تجاری، اداری، اماکن دولتی و خصوصی، بیمارستان ها، فروشگاه ها و ... به وفور یافت می شود، درب اتوماتیک شیشه ای می باشد. درب اتوماتیک شیشه ای از اجزایی همچون اپراتور، لت های متحرک و ثابت ، قفل برقی ، چشمی ، کاور ، کتیبه و ... ساخته شده است. مهم ترین قسمت درب شیشه ای اپراتور آن می باشد که به مجموعه ای از قطعات مکانیکی و کنترلی درب های اتوماتیک شیشه ای شامل موتور، مدار کنترل ، تسمه ، هنگر ، هرزگرد و .. گفته می شود که وظیفه حمل لت های متحرک درب اتوماتیک شیشه ای را به عهده دارد.

درب های اتوماتیک شیشه ای از لحاظ ظاهری به انواع مختلف کشویی ، تلسکوپی ، منحنی (کرو)، مثلثی ، تاشو ، گردان تقسیم می شوند. درب اتوماتیک ساده کشویی به دلیل قیمت مناسب تر و کارایی و نصب راحت تر به مراتب متداول تر از سایر مدل ها می باشد.

درب اتوماتیک راهبند جک پارکینگی درب سکشنال کرکره اتوماتیک کرکره شفاف کرکره رول گیتر کرکره پنجره داک لولر درب اتوماتیک پارکینگ

استفاده از درب شیشه ای اتوماتیک علاوه بر افزایش زیبایی و حس خوشایند استفاده از تکنولوژی و تکریم ارباب رجوع در دراز مدت با کاهش مصرف انرژی محیط ، افزایش بهداشت ، کاهش آلودگی صوتی باعث افزایش بهره وری می شود. از بهترین برندهای تولید کننده اپراتور در جهان می توان به FAAC ایتالیا ، Holux آلمان ، Label ایتالیا ، DKM ایتالیا ، Unique ایتالیا و ... نام برد.

درب کشویی اتوماتیک

درب هایی کشویی معمولا از یک یا چند لنگه درب آهنی تشکیل شده اند که بر روی ریلی با دست به سمت چپ یا راست باز می شوند. کلیه ی درب های کشویی قابلیت اتوماتیک شدن را دارا می باشند که برای این منظور از موتورهای درب کشویی استفاده می شود. این موتورها بر اساس میزان قدرت قابل جابجایی ساخته می شوند، از این رو دانستن وزن درب مهم می باشد. کلیه موتورهای درب کشویی قابلیت نصب بالای درب را نیز دارا می باشند ولی در صورت داشتن فضای کافی اولویت با پایین می باشد. دانستن عرض درب نیز از لزومات نصب موتور درب کشویی اتوماتیک می باشد زیرا به ازای هر متر باید از ریل های دندانه شانه ای یک متری استفاده کرد.

محدودیتی در ساخت درب های کشویی وجود ندارد زیرا برای درب های سنگین کارخانه ها و مراکز صنعتی تا وزن 4 تن نیز موتور درب کشویی موجود می باشد، ولی این موتورها قیمت بالاتری نسبت به موتورهای وزن سبک تر پارکینگی دارند. تردد در طول روز نیز از سایر عوامل تعیین کننده موتور درب کشویی می باشد.

قبل از نصب موتور از روان بودن درب در هنگام باز و بسته شدن اطمینان حاصل نمایید. استهلاک پایین درب باعث افزایش عمر موتور درب کشویی می شود.

دوشنبه 10 تیر 1398 - 13:29
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها
پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !