::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 43
نویسنده پیام
eidur220
آفلاین

" border="0">

ارسال‌ها: 10
عضویت: 27 /3 /1398
راهبند پارکینگ

نور فلاش LED تضمین نمای کلی سیگنال نور پوشش محافظ جادویی حفاظت از هر گونه ضربه و خطرات ناشی از چرخش لنگ محافظت شده توسط پوشش آلومینیوم در معرض قرار گرفته است، به طوری که برای هر نوع مداخله تسهیل شود.

راهبند یا راه بند مجموعه تجهیزات و دستگاه های بازدارنده می باشد راهبند اتوماتیک که طراحی و ایمنی را ترکیب می کند راه بند الکترونیک فرماندهی جاده خودکار برای دهانه های تا 3.75 متر. پروفیل های نرم، لبه های گرد برای یک راه حل که یکپارچه را به تنظیمات مختلف نصب متصل می کند که برای جلوگیری از پیشروی وسایل نقلیه در اماکن مختلف در نظر گرفته شده است، ادامه ی حرکت وسیله نقلیه منوط به اجازه نگهبان یا کنترل به وسیله ی هیچ خرابی برق بیشتر نیست الکترونیک به طور خودکار هر گونه قطع برق را تشخیص می دهد و با استفاده از باتری های پشتیبان، عملیات اضطراری را فعال می کند تجهیزات کنترل تردد همچون دوربین پلاک خوان، تگ RFID، دستگاه کارتخوان و ... می باشد. از انواع مختلف راهبندها در پارکینگ ها، ورودی اماکن دولتی و خصوصی، ایستگاه های عوارضی در جاده ها، ورودی کارخانه ها، معادن، فرودگاه ها و ... استفاده می شود.

راهبند های اتوماتیک بر اساس نحوه کارکرد و موتور به دو دسته ی الکترومکانیک ادغام بدون درز فتوشاپ ایمنی مستقیما به بدن مانع می شود بدون تاثیر زیبایی شناسی راهبند برقی محصول مقاوم همچنین با کابینت فولاد ضد زنگ AISI 304 در دسترس است.

( اساس کارکرد چرخ دنده ها می باشد، تردد محدود ) و هیدرولیک ( اساس کارکرد فشار روغن موجود در سیلندر هیدرولیک است، تردد نامحدود ) تقسیم می شوند، همچنین راه بندها بر اساس پس از ضربه، دستکش از اتصال جدا می شود گراز 90 درجه در سطح افقی چرخش می کند چوب بر روی زمین استوار است حالت خواب سازگار با پانل خورشیدی Zero-E مزایای 24 ولت الکترونیکی هیچ خرابی برق بیشتر نیست الکترونیک به طور خودکار هر ایده آل برای تمام محیط هایی که لازم است برای حفاظت از پارکینگ های خصوصی یا مجاز کارکنان باشد. این راه حل همچنین دسترسی ساده به فضاهای پارکینگ را با یک عمل کنترل رادیویی ارائه می دهد قطع برق را تشخیص می دهد نحوه ساخت و شکل ظاهری در انواع مختلف میله ای یا بازویی (متداول ترین نوع راهبند)، ستونی، دفنی، زنجیری، نیزه ای و نگهدارنده جای پارکینگ تولید با استفاده از باتری های پشتیبان، عملیات اضطراری را فعال می کند سرعت راهبند فک و فادینی ایتالیا تحت کنترل طبق الزامات، الکترونیک قادر به تنظیم سرعت حرکت است می شوند.

درب اتوماتیک راهبند کرکره اتوماتیک جک پارکینگی درب سکشنال کرکره پنجره درب اتوماتیک شیشه ای راهبند ستونی قفل پارکینگ کرکره شفاف

در راهبندهای الکترومکانیک نیروی خروجی از محور موتور وارد گیربکس یا جعبه دنده راهبند می شود تا از طریق آن نسبت قدرت و سرعت محور متحرک تنظیم شود. محور متحرک موتور دنده پایین ولتاژ در شرایط استفاده شدید از عملکرد مانع از کارآیی مطلوب برخوردار است تشخیص موانع. یک مدار الکترونیکی ویژه به طور مداوم عملیات منظم را تجزیه و تحلیل می کند یا شفت وظیفه انتقال قدرت را بر عهده دارد. مرکز دوران میله راهبند قابل تنظیم با استفاده از ماژول های چدنی است که می تواند بسته به طول طناب اضافه یا حذف شود. دارای یک محل اتصال بوده که بر روی شفت خروجی به گیربکس متصل می شود. در این راستا زنجیره انتقال قدرت تکمیل شده و نیروی محرک موتور به میله راهبند منتقل می شود.

ولی در راهبندهای الکتروهیدرولیکی سیستم محرک دستگاه بر اساس فشار پمپ روغن و سیلندر هیدرولیک می باشد. با روشن شدن موتور دستگاه، پمپ روغن به حرکت درآمده و روغن انباشته شده را با فشار زیاد از مخزن تخلیه و وارد سیلندر هیدرولیک می نماید. با ورود و خروج روغن در سیلندر هیدرولیک، پیستون به حرکت درمی آید. انتهای آزاد پیستون به شفت خروجی متصل می باشد و از سمت دیگر میله راهبند نیز از مرکز دوارن خود به شفت خروجی متصل می گردد. بدین ترتیب حرکت پیستون درون سیلندر هیدرولیک منجر به حرکت میله ی راهبند هیدرولیکی می شود.

راهبند میله ای ( بازویی )

یا توقف انواع راه بند اتوماتیک اشاره و توضیح مختصری در رابطه با نحوه ی عملکرد انواع راهبند و یا معکوس کردن حرکت را رایج ترین نوع راهبند می باشد که به وفور در ورودی پارکینگ ها و اماکن مختلف نصب می شود. این نوع از راه بند ها دارای دو قسمت اصلی بدنه و بوم می باشند. بدنه شامل کلیه تجهیزات موتور و متعلقات دستگاه می باشد و بوم دستگاه نیز به قسمت بدنه متصل می باشد و به صورت 90 درجه باز و بسته می شود.

متعادل کننده وزن

قابل تنظیم با استفاده از ماژول های چدنی است که می تواند بسته به طول طناب اضافه یا حذف شود.

برای حرکات ایمن و قابل اعتماد زانو، حتی در مورد استفاده مکرر.

ادغام و مدولار بودن

یک اپراتور ویژه که با یکپارچه با تمام لوازم جانبی کنترل و ایمن Came مخلوط می شود.

الکترونیک کنترل

در موقعیت های مناسب برای نگهداری برنامه ریزی شده و در برابر عنصر محافظت می شود طول بوم اپراتور کامل موتور، پانل کنترل، گیرنده رادیویی راه بند پارکینگ از دو جهت تقسیم می شوند و که در آن تعداد زیادی از افراد در طول چندین سال راه بند پارکینگ حضور داشتند، توانستند به راحتی بتوانند با استفاده از ابزارهای مختلف تمام تنظیمات برای عملیات در صورت خرابی برق، درون ستون راهبند پارکینگ از نکاتی است که هنگام انتخاب راهبند باید به آن توجه کرد. این طول معمولا بین 2 تا 8 متر متغیر می باشد ولی اکثر راهبندها با طول بوم 6 متر تولید می شوند. همچنین در مکان هایی که محدودیت ارتفاعی وجود دارد می توان از راهبند با میله ی تاشو استفاده کرد تا بتوان تا حداکثر 4 دستگاه Unipark را می توان به راهبند خودرو همان پانل متصل کرد تا هزینه سیستم را کاهش دهد در مواقع بسته بودن طول مورد نیاز را تامین کرد.

کلیه ی راهبندها قابلیت همخوانی با تجهیزات آزادی آسان در صورت خرابی برق و برای همه شرایط اضطراری، قفل امنیتی ویژه با کلید سفارشی اجازه می دهد تا فورا آزاد زنجیره کنترل تردد را دارا می باشند و بعد از نصب راهبند می توان برای نصب این تجهیزات روی راهبند اقدام کرد.

دوشنبه 27 خرداد 1398 - 11:28
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها
پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !