::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 45
نویسنده پیام
eidur220
آفلاین

" border="0">

ارسال‌ها: 10
عضویت: 27 /3 /1398
درب سکشنال پارکینگ

درب سکشنال که از چندین ساندویچ پنل تشکیل شده است و زیر سقف پارکینگ منزل جمع می شود ، امروزه استفاده از انواع درب های اتوماتیک سکشنال برای ساختمان های مسکونی, اداری و تجاری امری ضروری است. یک پکیج های درب سکشنال وارداتی می باشند (ایتالیا و ترکیه) و دارای عرض های متفاوت درب ایده آل، باید ظاهری متناسب با معماری ساختمان و طراحی روز جهان داشته باشد و علاوه بر کیفیت بالا, ایمنی در تردد، سهولت در استفاده را برای ساکنین فراهم نماید. درب سکشنال زیرسقفی مناسب ترین انتخاب و پروفیل کشی شود تا ابعاد دقیق کار استخراج شود. ضخامت پنل ها 50 میلی متر می باشد و درون این پانل ها با فوم پلی اورتان برای پارکینگ ساختمان های هوشمند و مدرن است که مسقف می باشند.

درب اتوماتیک راهبند کرکره اتوماتیک جک پارکینگی درب سکشنال کرکره پنجره درب اتوماتیک شیشه ای راهبند ستونی قفل پارکینگ کرکره شفاف

درب سکشنال (درب زیرسقفی) این پنل ها در قسمت های داخلی در بالا و پایین با قطعات و بست های مخصوص به خوبی به یکدیگر متصل شده اند.از چندین پنل به ارتفاع 50 سانتی‌متر و ضخامت ۴/۶ سانتی‌متر ساختار پنل ها از نوع فولاد گالوانیزه با قطر 0.4 میلی متر می باشد که روی آن را 16 میکرون عنصر روی پوشش داده است تشکیل اند. ساختار پنل ها از نوع فولاد گالوانیزه با قطر 0.4 میلی متر می باشد که روی آن را 16 میکرون عنصر روی پوشش داده است. این پنل ها در قسمت های داخلی در بالا و پایین با قطعات و بست های مخصوص به خوبی به یکدیگر متصل شده اند. مکانیزم خاص درب سکشنال باعث می شود که به کمک فنرهای بالانس و ریلهای خاص، پنل های درب سکشنال تنوع این درب ها نیز زیاد می باشد و در مدل های قاب دار و تک شیار موجود و در رنگ های سفید و طرح چوب تیره و روشن موجود می باشد. درب سکشنال دارای سیستم ضد سقوط (anti drop) نیز می باشند که در شرایطی که فنرها و کابل ها عمل نکنند ، از سقوط درب و صدمات احتمالی ناشی از آن جلوگیری کند.

در زیر سقف جمع شده و حجم و فضای بسیار محدودی از سقف پارکینگ (حدود 20 سانتی متر) را به خود اختصاص می دهد. سرعت، تردد بالا و بی صدا بودن از دیگر مزایای این درب در نگاه اول است.

ساندویچ پنل های به کار رفته در درب سکشنال از ورق های فولادی است که داخل آن ها خمیر پلی اورتان تزریق شده است و به طور خاص پردازش شده و مقاومت بالایی به انواع مختلف ضربه دارا گویند) و حجم و فضای بسیار محدودی از پارکینگ را اشغال می کند و سریع و بی صدا باز و بسته شوند. تردد این درب ها نامحدود در می باشند. این پنل ها در رنگ های مختلف سفید، کرم و طرح چوب تولید می شوند و دارای طرح های کتیبه دار کلاسیک، شیاردار و طرح ماکروویو ساده می باشند. پنل های درب سکشنال ساخت ایتالیا و ترکیه و دارای عرض های متفاوت و 3 مدل ارتفاع بازشو در ابعاد 2.40 ، 2.70 و 3.00 متر می باشند. برای نصب این درب ها ابتدا باید چهارچوب درب مشخص شده و پروفیل کشی شود تا ابعاد دقیق کار استخراج شود. عمر مفید یراق آلات این درب چیزی در حدود ۲۵ هزار چرخه ی باز و بسته می باشد که چیزی در حدود بیش از ۱۰ سال برآورد می شود.

موتور درب سکشنال که به موتور ساختار پنل ها از نوع فولاد گالوانیزه با قطر 0.4 میلی متر می باشد که روی آن را 16 میکرون عنصر روی پوشش داده است درب زیرسقفی نیز معروف است با تامین نیروی اولیه، باعث باز شدن یا جمع شدن پنل ها زیر سقف میگردد. این موتورها بسته به این موتورها بسته به ابعاد و وزن کلی درب دارای نیوتن های مختلفی می باشد که همواره باید درست انتخاب تا فشار وارده بر موتور در طولانی مدت باعث خرابی آن نشود. موتور های درب سکشنال معمولا در ۴ مدل ۶۵۰، ۸۰۰، ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ نیوتن تولید می شوند ابعاد و وزن کلی درب دارای نیوتن های مختلفی می باشد که همواره باید درست انتخاب تا فشار وارده بر موتور در طولانی مدت باعث خرابی آن نشود. موتور های درب سکشنال معمولا در ۴ مدل ۶۵۰، ۸۰۰، ۱۰۰۰ و ۱۲۰۰ نیوتن تولید می شوند. از معروف ترین شرکت های تولید کننده موتور زیر سقفی می توان به Marantec آلمان، Somfy فرانسه، Nice ایتالیا و STC ترکیه اشاره کرد.

دوشنبه 27 خرداد 1398 - 11:18
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها
پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !