::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 70
نویسنده پیام
nikoo2020
آفلاین

" border="0">

ارسال‌ها: 4
عضویت: 4 /12 /1397
فیزیوتراپیست در منزل خوب در تهران - انجام فیزیوتراپی در منزل

نقش فیزیوتراپی در پیشگیری از زانوی ضربدری چیست
این بیماری یک اختلال در رشد و شکل گیری نحوه قرار گیری استخوان های ران و ساق پا است که در آن زانو های فرد حین ایستادن به هم می رسند اما مچ پا ها از هم فاصله دارند. بسیاری از مردم این بیماری را با پای پرانتزی اشتباه می گیرند که در آن مچ پا ها کنار هم قرارمی گیرد اما زانو ها به هم نمی رسند.
مرکز خدمات پزشکی در منزل طب نو، فیزیوتراپیست های مجرب را به منزل شما می فرستد تا با بررسی مشکلات، فیزیوتراپی در منزل را آغاز کنند.
زانوی ضربدری اکثرا در کودکان در حال رشد دیده می شود که برای والدین بسیار نگران کننده شده و آن ها می خواهند اطلاعات بیشتری در این زمینه به دست آورند. در بسیاری از موارد کودک مبتلا بدون درمان خاصی بهبود می یابد و جای نگرانی وجود ندارد. در سایر موارد که با رشد سنی کودک، این انحراف در استخوان ها بیشتر می شود نیازمند مداخلات درمانی روتین مانند فیزیوتراپی در منزل است که در این جا بیشتر به آن ها خواهیم پرداخت.
وقتی در حالت ایستاده فاصله بین مچ پا ها حداقل ۵ الی ۷ سانتی متر باشد می توان گفت زانوی ضربدری به وجود آمده و نیازمند بررسی و مداخلات پیشگیری و درمان است. اما این وضعیت نادر است و حدود ۲۰ در صد از کودکان ۳ ساله را شامل می شود که اکثرا آنها بدون مداخله بهبود می یابند. فقط در یک در صد از کودکان درگیر شده تا ۷ سالگی این مشکل باقی می ماند.
در موارد بسیار نادر پای ضربدری تا بزرگسالی ادامه می یابد. در تعدادی از کودکان نیز این مشکل به علت مشکلات و بیماری های دیگری مثل پوکی استخوان و یا راشیتیسم به وجود می آید. تقریبا هیچ روش پیشگیری قطعی برای جلوگیری از پای ضربدری وجود ندارد اما بعد از پی بردن آن می توان پیشرفت آن را کند و یا متوقف کرد. اما روش های پیشگیری بسیاری وجود دارد که می توان از آن ها کمک گرفت و ازعلایم و مشکلات آن کاست.
زانوی ضربدری را که به علت بیماری دیگر به وجود آمده با درمان بیماری اولیه می توان مداوا کرد. شما تنها با یک تماس با مرکز طب نو می توانید بعد از معاینه های لازم، انجام فیزیوتراپی در منزل را با فیزیوتراپیست در منزل خوب در تهران شروع کنید.
علل بیماری زانوی ضربدری
علل زمینه ساز زیادی از جمله بیماری های رشد استخوانی و ژنتیکی برای زانوی ضربدری وجود دارد که بسیاری از موارد نگران کننده و آسیب رسان نیستند. موارد زیر نیز ممکن است زمینه ساز این بیماری باشند:
- چاقی
- آسیب یا یا بیماری های موثر در زانو مثل شکستگی ها و اختلاف طول پا ها
- آرتروز
- فقر ویتامین D و کلسیم
- صافی کف پا
- ضعف شدید عضلانی

شنبه 04 اسفند 1397 - 12:26
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها
پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !