::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 84
نویسنده پیام
avaseo
آفلاین

" border="0">

ارسال‌ها: 36
عضویت: 16 /10 /1397
اهمیت خواندن نمونه سوالات آیین نامه قبل از امتحان آیین نامه راهنمایی و رانندگی

نمونه سوالات آیین نامه رانندگی معمولا در یک چارچوب است و سوالات عجیب یا ابتکاری در امتحانات آیین نامه از آن نمی آید . به طوری که اگر فردی زمان لازم برای خواندن کامل کتاب آیین نامه داشته باشد میتواند در امتحان آیین نامه قبول شود .

اما مشکل اینجاست که افراد معمولا یا زمان کافی برای خواندن کتاب آیین نامه ندارند و یا اصلا دوست ندارند کتاب را بخوانند . و معتقدند که کتاب آیین نامه خسته کننده است .

دکتر رانندگی به همه متقاضیان گواهینامه رانندگی توصیه میکند مفاهیم تابلوهای راهنمایی و رانندگی را از روی کتاب آیین نامه بخوانید و آنها را به خوبی به خاطر بسپارید اما میتوانید با حل نمونه سوالات آیین نامه بدون خواندن کتاب بر روی مطالب دیگر کتاب تسلط پیدا کنید .

از آنجایی که سوالات امتحان آیین نامه معمولا بخشی از یک مجموعه کامل سوالات ممکن است که درواقع تعداد زیادی از سوالات آيین نامه رانندگی در سال های مختلف تکرار میشود و با خواندن نمونه امتحانات آیین نامه سال های پیش میتوانید تا حد زیادی بر مطالب مهم کتاب تسلط پیدا کنید و نمره قبولی در امتحان را بیاورید .

در رابطه با سوالات امتحان آیین نامه باید حتما سوالات را سعی کنید ابتدا خودتان حل کنید به طور مثال یک امتحان ۳۰ سوالی را در ۲۵ دقیقه پاسخ دهید و سپس جواب های خود را با پاسخنامه چک کنید این یعنی شبیه سازی امتحان آیین نامه و جالا چه بهتر که آن امتحان آیین نامه ای که حل میکنید از نمونه امتحانات آیین نامه سال های پیش باشد که از متقاضیان گواهینامه رانندگی گرفته شده است .

شما باید پس از چک کردن پاسخ ها نقاط قوت وضعف خود را بیابید مثلا پس از حل یک امتحان ۳۰ سوالی متوجه میشوید که به سوالات حق تقدم پاسخ اشتباه داده اید در نتیجه باید بخش حق تقدم از کتاب آیین نامه را بخوانید و یا اگر جزوه آموزشی و یا مطالبی که در اینترنت در رابطه با مبحث حق تقدم است را مطالعه کنید و پس اط تسلط بر آن نمونه آزمون آیین نامه دیگری را حل کنید و به همین ترتیب …

اگر اینگونه عمل شود میتوان با قاطعیت گفت در زمان بسیار کمی میتوانید آمادگی کامل برای امتحان آیین نامه را بدست بیاورید و نمره قبولی را درهمان بار اول در آزمون آیین نامه بدست بیاورید .

دوشنبه 17 دی 1397 - 16:30
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها
پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !