::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 82
نویسنده پیام
taha
آفلاین

" border="0">

ارسال‌ها: 4
عضویت: 2 /10 /1397
اقدامات لازم برای خرید ابزار ایمنی ویژه و متناسب با کار

کاری که بسیار به عنوان قدم اول برای خرید ابزار ویژه و متناسب با کار شما حائز اهمیت است این می باشد که شما موظف هستید ابزار های ایمنی دستی و برقی کار خود را به درستی انتخاب نمایند تا در هنگام کار دچار مشکل نشوید. بنابراین باید دقیقا ابزاری را تهیه کنید که برای کار شما طراحی شده باشد، کار شما را راحت کرده و سبب خستگی شما نشود.
همچنین شما هنگام انتخاب ابزار های مناسب باید به عنوان یک کار فرما تجهیزات محافظتی لازم مانند دستکش ایمنی، عینک ایمنی و مانند این ها را نیز شناسایی کرده و برای کارگران خود تهیه کنید تا در نهایت ایمنی به کار خود مشغول شوند و برای خود شما نیز سود آوری بالاتری داشته باشند.

بعد از شناخت و انتخاب صحیح وسیله و تجهیزات ایمنی لازم آن، باید در خرید آن ها نهایت دقت را داشته باشید و با کیفیت ترین آن ها را تهیه کنید تا مدت زمان زیادی با کیفیت بالا برای شما کار کنند و کاملا ایمن طراحی شده باشند. زیرا اگر شما به دلیل صرفه جویی یا هر دلیلی دیگر جنسی ارزان قیمت را تهیه نمایید که جنسی مرغوب ندارد، بسیار ضرر خواهید کرد، زیرا این وسایل بعد از گذشت یک زمانی دچار خراب شدن و آسیب دیدن می شوند و جدای این موضوع احتمال آسیب رساندن به خود شما و یا کارگران دیگر را دارد.

بعد از این که از کیفیت ابزارهای دستی و برقی مطمئن شدید، نوبت آن شده که با دقت تمام به بررسی آن بپردازید و تمام عایق هایی که برای پوشش آن به کار رفته است، وجود سوییچ های ایمنی، حفاظت و سلامت کافی قسمت هایی که برای قرار گرفتن دست در نظر گرفته شده است و مانند این ها را به خوبی بررسی نمایید و از ایمنی و کیفیت آن نهایت اطمینان را به دست آورید.
همچنین باید از کیفیت وسایل محافظتی مانند دستکش ایمنی، ماسک ایمنی و مانند این ها اطمینان حاصل کنید و به ویژه استاندار دستکش ایمنی و تمامی تجهیزات را بررسی کرده و مطمئن شوید که دقیقا کاربری مورد نظر شما را دارد و مخصوص کار شما طراحی شده است.

پنجشنبه 06 دی 1397 - 11:12
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها
پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !