::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 189
نویسنده پیام
bita
آفلاین

" border="0">

ارسال‌ها: 1
عضویت: 22 /4 /1397
چرا هنوز کسب و کار اینترنتی راه اندازی نکردید؟

بسیاری از دوستان را می شناسم که هنوز موفق به راه اندازی کسب و کار اینترنتی شان نشده اند. دلایل مختلفی وجود دارد که باعث می شه خیلی از دوستان نتوانند کسب و کارشان را راه اندازی کنند. اتفاقا قبلا هم در پادکست شماره 1 یک شنبه های همیار وب به تعدادی از این دلایل اشاره ای کرده بودم. ولی تو پادکست این هفته قصد دارم در مورد مواردی صحبت کنم که بین خیلی از دوستانی که طی این چند روز باهاشون صحبت می کردم مشترک بود.
جالب این است که خیلی از دوستان بعد از مدت زمان زیادی که در مورد کسب و کار اینترنتی مطالعه و بررسی می کردند هنوز که هنوزه نتوانستند کسب و کارشان را راه اندازی کنند.
چرا هنوز کسب و کار اینترنتی راه اندازی نکردید؟
یکی از دلایل عمده ای که باعث می شود خیلی از دوستان نتوانند کسب و کار اینترنتی شان را راه اندازی کنند ترس است. ترس از شکست، ترس از مقابله با رقبا یا نرسیدن به آن ها، ترس از ریسکی که می خواهند برای تبلیغات کنند و موارد زیادی که باعث ایجاد ترس در آن ها می شود.
ولی در صورتی که برای راه اندازی کسب و کار اینترنتی اصلا نباید بترسید. مقابله با رقبا اصلا ترس ندارد! اینکه آن ها خیلی وقت است که کارشان را شروع کرده اند و بسیار موفق هستند دلیل بر این نمیشه که شما در کسب و کارتان شکست بخورید.
من هم در ابتدای کارم رقبای سر سخت و قدری داشتم ولی با این حال کارم را شروع کردم و از خیلی هاشون جلو زدم.
نیازی نیست ریسک کنید! راه اندازی کسب و کار اینترنتی اگر اصولی و طبق برنامه باشد ریسکی درش وجود ندارد. برای شروع اصلا نیازی به تبلیغات ندارید. روش های زیادی برای افزایش بازدید سایت وجود دارند که اگر بتوانید به خوبی از آن ها استفاده کنید اصلا فکرتان به سمت تبلیغات پولی نمی رود!
در این پادکست به صورت مفصل در این مورد صحبت می کنم. در مورد اینکه با تولید محتوا و بازاریابی محتوا چطور توانستم بازدید سایتم و تعداد کاربران سایتم رو بیشتر کنم صحبت می کنم. تا الان یک ریال هم برای تبلیغات وب سایت همیار وب خرج نکرده ام و از این به بعد هم نمی کنم.
اگر هنوز کسب و کار اینترنتی خود را راه اندازی نکرده اید پیشنهاد می کنم حتما این فایل صوتی نیم ساعته را گوش کنید. مطمئن باشید به مواردی اشاره می کنم که همین حالا باعث جلوگیری از راه اندازی کسب و کار اینترنتی تان شده است.

این پادکست همیار وب رو حتما گوش بدید

http://hamyareweb.co/why-did-not-you-start-the-internet-business

جمعه 22 تیر 1397 - 20:01
وب کاربر ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها
پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !