::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 177
نویسنده پیام
farakaranet
آفلاین

" border="0">

ارسال‌ها: 2
عضویت: 14 /4 /1396
طراحی سایت مدرسه و مدارس

با توجه به اینکه مدرسه نقش مهمی در توانایی علمی و رشد شخصیتی فرد دارد, تحصیل در مدرسه ای مناسب و متناسب با استعدادهای فرد همواره یکی از دغدغه های اصلی والدین است. مدارس با بهره گیری از یک طراحی سایت مدرسه, اطلاعات لازم و مفید به آسانی در اختیار والدین و دانش آموزان قرار می گیرد. علاوه بر این طراحی سایت مدرسه امکان انجام بسیاری از امور تحصیلی را نیز فراهم می کند و علاوه بر آن نوعی تبلیغ به صرفه برای مدارس به شمار می رود که البته ضرورت آن در دنیای رقابت حرفه ای کاملا محسوس است.
در بخش درباره ما از طراحی سایت مدرسه به معرفی مدرسه و افتخارات آن پرداخته می شود. بخش کادر مدرسه به معرفی, تحصیلات, سوابق و اطلاعات تماس کادر آموزشی, پروشی و کارکنان مدرسه اختصاص دارد.بخشی با صفحاتی مربوط به هر پایه و دربرگیرنده برنامه درسی در طراحی سایت مدرسه راه اندازی می شود. همچنین بخشی جهت ثبت نام و ورود به سایت برای کارکنان و دانش آموزان نیز مورد نیاز است. امکان ثبت نمرات توسط آموزگاران و ارسال تمرین توسط دانش آموزان, دریافت کارنامه و … از طریق این بخش ممکن می شود.
امکان راه اندازی بخش تالار گفتگو و پرسش و پاسخ هم در طراحی سایت مدرسه نیز وجود دارد. بخش مولتی مدیا بخشی برای قرار دادن اطلاعات عکس و ویدءو است. در این بخش می توان صفحاتی را برای گنجاندن ویدئوهای آموزشی و کلاس های حل تمرین پیاده سازی کرد. در بخش مقالات در طراحی سایت مدرسه می توان محتوای مناسب و در زمینه های مختلف برای دانش آموزان قرار داد. بخش اخبار طراحی سایت مدرسه هم حاوی اطلاع رسانی های مربوط به اخبار ثبت نام, امتحانات و … است. بخش کتابخانه و امکانات جستجو و رزرو کتاب هم می تواند درطراحی سایت مدرسه لحاظ گردد. اطلاعات تماس و مکان مدرسه روی گوگل مپ در بخش تماس با نمایش داده می شود.
برخی صفحاتی که در طراحی سایت مدرسه وجود دارد:

۱- درباره ما

۲- کادر مدرسه

۳- پایه ها

۴- ثبت نام و ورود

۵- ارتباط با ما

۶- مولتی مدیا

۷- مقالات

۸- اخبار

۹- تماس با ما

همکاران ما در فراکارانت آماده اراءه راهکارهای کارا و کاربردی به شما هستند. با ما تماس بگیرید.

سایت ما: karait.com

چهارشنبه 14 تیر 1396 - 15:16
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها
پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !