::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 161
نویسنده پیام
farakaranet
آفلاین

" border="0">

ارسال‌ها: 2
عضویت: 14 /4 /1396
طراحی سایت علمی

فراگیری و آموزش علوم در گذشته مستلزم صرف زمان و هزینه بسیار برای دسترسی به استاد یا منبع علمی موثق بود و دانشمندان و مشاهیر به منظور حفظ و نشر آثار خود ملزم به نگارش دستی آثار خود بودند. اما در دهکده جهانی عصر جدید، به راحتی با روشن کردن یک کلید می­ توان به منابع جامع و بی ­نظیر علمی دست یافت. امروزه با گسترش علم و مراکز علمی، دانشجویان، اساتید و متخصصان اهل تحقیق و پژهش به پایگاه های بروزی برای جستجو و تحقیق مطالب و پژوهش­ های خود نیاز دارند.
طراحی سایت علمی­­- آموزشی بستری برای ارائه مطالب و پژوهش ­های علمی با امکان دسترسی آسان است. با طراحی سایت علمی علاوه بر این­که می­ توانید با قرار دادن منسجم دانش و تخصص خود در یک پایگاه اینترنتی، خود را به­ عنوان یک فرد یا گروه متخصص معرفی کرده همچنین امکان درآمدزایی از طریق وب سایت علمی خود را داشته باشید. اکثر مراکز علمی و آموزشی معتبر با رویکرد طراحی سایت علمی برای موسسه خود تسهیلات ویژه ­ای را برای اعضاء و دانش ­آموختگان قائل شده اند. طراحی سایت علمی برای دانش ­پژوهان، موسسات و دانشگاه ­ها مزایای فراوان و غیرقابل انکاری دارد.
طراحی سایت علمی شامل صفحات زیر می باشد:
طراحی سایت در زمینه های مختلف علمی و تکنولوژیکی.
طراحی سایت با امکان در نظر گرفتن بخش آرشیو مقالات.
طراحی سایت با در نظر گرفتن بخش پرسش و پاسخ به منظور ارتباط بیشتر با کاربران آنلاین. طراحی سایت با در نظر گرفتن آیتم اخبار روز.
طراحی سایت با تعبیه آیتم بسیار مهم انجمن علمی و تالارهای گفتگو برای تبادل نظر کاربران.
طراحی سایت با در نظر گرفتن آیتم تبلیغات مرتبط یا غیر مرتبط به منظور درآمدزایی.
به یاد داشته باشید که در طراحی سایت علمی محتوی وب ­سایت اهمیت زیادی دارد مطالبی در سایت قرار دهید که بروز و مفید باشند تا هم بازدید کننده بیشتری داشته، بیشتر دیده شوید و هم رتبه سایت خود را در موتورهای جستجو بهبود ببخشید. ما در فراکارانت قریب به دو دهه تجربه را در ختیار شما می گذاریم و با پشتیبانی قوی حتی پس از اتمام پروژه در کنار شما خواهیم بود.
برای دریافت مشاوره طراحی سایت و مطالب بیشتر به سایت karait.com مراجعه بفرمایید

چهارشنبه 14 تیر 1396 - 14:59
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها
پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !