::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 126
نویسنده پیام
sameni
آفلاین

" border="0">

ارسال‌ها: 52
عضویت: 22 /2 /1397
چگونه یک تشک را ارزیابی کنیم

چگونه یک تشک را ارزیابی کنیم

تشک خوشخواب

داشتن یک تشک خوشخواب خوب می*تواند به داشتن خوابی راحت کمک کند. همین طور که بهره بردن از یک تشک غیر استاندارد و بد می*تواند باعث شود خوابی بد و سخت را پشت سر بگذاریم. در این روزگار که انسان*ها پیوسته در حال جنب و جوش هستند و گاه از داشتن استراحت و تفریح نیز دور می*شوند، اینکه بتوانند لااقل خوابی خوب را پشت سر بگذارند حق آن*هاست. همچنین در نظر داشته باشید که یک انسان حدود یک سوم از عمر خودش را در خواب می*گذراند. همه این عوامل می*تواند نشان دهد که اهمیت یک تشک استاندارد چقدر بالاست. در ادامه به معرفی پارامترهایی می*پردازیم که می*توانید با آن*ها یک تشک را ارزیابی کنید؛ و در نهایت بهترین گزینه را انتخاب نمایید.

ویژگی*های یک تشک خوشخواب خوب چیست؟

یک تشک استاندارد ویژگی*هایی دارد که باید برای خرید، آن*ها را در نظر بگیرید. تشک*ها امروزه در انواع مختلف و در ابعاد و اندازه*های متفاوتی تولید می*شوند. مهم*ترین پارامترهایی که در تشخیص یک تشک خوشخواب از یک تشک غیراستاندارد نقش دارد چیست؟

سفتی و نرمی تشک

امروزه این تصور شکل گرفته که هرچه یک تشک سفت*تر باشد بهتر است؛ و گفته می*شود ویژگی* یک تشک طبی خوب این است که سفت باشد. این یک تصور اشتباه است. استفاده از تشک*های سفت نه تنها باعث کاهش درد در بیماری*هایی مثل کمر درد نمی*شود بلکه باعث افزایش درد در ناحیه تحتانی نیز می*گردد. در خرید یک تشک خوشخواب باید به نرمی و سفتی آن دقت کرد. یک تشک خوب نه خیلی نرم است و نه خیلی سفت. میزان نرمی و سفتی یک تشک را باید خود فرد تشخیص دهد. باید متوجه شود در آن احساس راحتی می*کند یا نه.

اندازه یک تشک خوشخواب

در خرید تشک نکته*ای که باید در نظر بگیرید این است که به دنبال چه نوع تشکی با چه اندازه*هایی هستید؟ برای اینکه یک تشک خوشخواب استاندارد متناسب با تخت خواب خود را انتخاب کنید قبل از هر چیز باید ابعاد تخت خود را اندازه*گیری کنید. ابعاد یک تشک یک نفره با یک تشک دو نفره کاملاً متفاوت است. نکته دیگر ارتفاع تخت و ارتفاع تشک است. یک تشک خوشخواب باید ارتفاعش از لبه تخت بیشتر باشد، تا بتواند تجربه یک خواب راحت را به ارمغان بیاورد. اگر اندازه تختتان استاندارد باشد مشکلی در خرید تشک نخواهید داشت.

جنس تشک

امروزه تشک*ها از مواد مختلفی تولید و عرضه می*شوند. تشک طبی، تشک طبی فنری، تشک بامبو، تشک آبی، تشک بادی و انواع دیگر تشک*هایی که می*توان نام برد. ولی کدام مورد مناسب*ترین تشک بازار است؟ واقعیت این است که نمی*توان در این مورد نظری داد. هرکدام از این تشک*ها برای هدف خاصی تولید شده و ویژگی*های خاص خودش را دارد. البته در انتخاب هرکدام نکته*ای که می*توان آن را رعایت کرد و از حسن انتخاب نهایی خود مطمئن بود، این است که سعی کنید برای خرید تشک خوشخواب از فروشگاه*هایی استفاده کنید که معتبر باشند. طبیعتاً خرید از یک فروشگاه نامعتبر ریسک خرید را افزایش خواهد داد؛ و ممکن است انتخاب نهایی شما کیفیت یک تشک خوشخواب را نداشته باشد؛ و باعث شود ضمن ضررهای مالی که متحمل شده*اید خوابی ناخوش را تجربه کنید.

استفاده از مواد مرغوب در تولید تشک

در خرید یک تشک خوشخواب به موادی که در طراحی آن به کار رفته نیز باید دقت کرد. جنس پارچه تشک، جنس فنرها، نوع دوخت تشک و پنبه*ای که از آن استفاده شده است همه این*ها مواردی است که در خرید یک تشک خوشخواب باید به آن توجه داشته باشید.

همه مواردی که ذکر شد اگرچه در انتخاب یک تشک خوب نقش دارد ولی اگر از فروشگاه خوشخواب خرید کنید ما این اطمینان را به شما می*دهیم که تشکی که خریده*اید تشکی ایده آل برای شماست. تضمین ما اعتبار ماست.

چهارشنبه 26 اردیبهشت 1397 - 14:49
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها
پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !