::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 116
نویسنده پیام
sameni
آفلاین

" border="0">

ارسال‌ها: 52
عضویت: 22 /2 /1397
فروشگاه خوشخواب

اثر طرح های مختلف تشک بر کیفیت خواب

ما یک‌سوم طول عمر خود را استراحت می‌کنیم و این بسیار مهم است که بر روی چه کالای خوابی استراحت می‌کنیم. هم‌چنین اگر بخواهیم خوابی آسوده داشته باشیم باید از طرح‌های کالای خواب متناسب باروحیه‌مان که بتواند خوابی آرام را به ما هدیه کند، استفاده کنیم.

اثر طرح‌های تشک بر کیفیت خواب

مهم‌ترین نکته در خرید تشک ابتدا جنس و نوع آن است و سپس طرح و شکل آن می­باشد که از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است. پیش از آن‌ که به‌ ظاهر کالای خواب توجه داشته باشید، شما می‌بایست بدانید نیازتان چیست؟ اگر تمام نکات استاندارد یک کالی خواب را در هنگام خرید بررسی کنید و طرح مناسب و موردعلاقه‌ی خود را انتخاب نمایید، می‌توانید خوابی آرام و باکیفیت داشته باشید. طرح‌های تشک از بٌعد روانشناسی و روحی روی ما تأثیرگذارند. البته نقش رنگ‌ها را نیز نباید از یاد ببریم. گاهی رنگ‌ها و طرح‌هایی که مناسب روحیه‌ی ما نیستند موجب می‌شوند، به‌سختی به خواب برویم یا خواب‌های آشفته ببینیم؛ اما اگر طرح‌های کالای خواب به‌درستی رعایت شود و از مشاوران فروشگاه خوشخواب مشورت گرفته شود، شما می‌توانید بهترین کالای خواب را انتخاب کنید.

تأثیر نوع و جنس تشک بر سلامتی

علاوه بر طرح‌های کالای خواب، جنس و کیفیت این کالای خواب نیز می‌تواند بر سلامتی و کیفیت خواب ما اثرگذار باشد. ما در فروشگاه خوشخواب برن سعی کرده‌ایم، کالا خواب هایی را با بهترین استاندارد تولید کنیم که به بهبود خواب و سلامتی شما کمک می‌کند. هم‌چنین از طرح‌های کالای خواب متنوع استفاده کرده‌ایم تا بر اساس روحیه هر فرد کالای خواب مورد نیازش را ارائه نماییم. جنس کالای خواب بسیار می‌تواند در سلامت شما مؤثر باشد. برای مثال یک کالای خواب اگر خیلی نرم یا سفت باشد می‌تواند در درازمدت باعث بروز کمردرد در شما بشود. انواع تشک‌هایی که ما تولید می‌کنیم شامل تشک یک‌ نفره ، تشک دو نفره ، تشک طبی ، تشک طبی فنری ، تشک بامبو و … می‌باشد که در حال حاضر با طرح‌های تشک مختلف در فروشگاه ما موجود است و می‌توانید اقدام به خرید تشک خوشخواب از فروشگاه برن انجام دهید.

ویژگی‌های تشک خوب و نکات مهم در هنگام خرید

کالای خواب باید با بهترین مواد اولیه تولید شوند. اگر کالای خواب با مواد نامرغوب تولید شود، علاوه بر این‌که کارایی مناسب را ندارد، می‌تواند سلامتی شمارا نیز با خطر مواجه کند. کالای خواب خوب باید دارای تأییدیه‌های استاندارد از مراکز ذی‌ربط باشد. طرح‌های کالای خواب باید به گونه باشد که متناسب باروحیه‌ی هر فرد طراحی شود. سعی کنید کالای خواب موردنظرتان را از نمایندگی‌های فروش خریداری کنید. چراکه متأسفانه کالای خواب های تقلبی و نامرغوب به اسم کالای خواب برندهای اصلی به فروش می‌رسد و در آینده می‌تواند آسیب‌های جبران‌ناپذیری به‌سلامت شما وارد کند. برای مثال در چند سال اخیر کالاهای خواب نامرغوب زیادی بانام تشک طبی به فروش می‌رسد که بسیار نرم هستند و افراد تصور می‌کنند هر چه کالای خواب نرم‌تر باشد، کیفیت آن بالاتر بوده و مناسب‌تر است. در صورتی‌ که به‌هیچ‌وجه این‌ گونه نیست. نکته آخر این‌که در انتخاب رنگ و طرح‌ها عجله نکنید و با فروشندگان ما در انتخاب طرح مورد نظر مشورت کنید.

یکشنبه 23 اردیبهشت 1397 - 11:44
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها
پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !