::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 64
نویسنده پیام
avaseo
آفلاین

" border="0">

ارسال‌ها: 36
عضویت: 16 /10 /1397
استاندارد اجباری کلایمرها

همچنان که قبلا نیز توضیح داده شد، استاندارد اجباری کلایمرها، استاندارد EN1808 می باشد. در این استاندارد بخش های مختلف کلایمر تشریح شده است که یکی از مهم ترین آنها، سازه های فلزی کابین و سازه های نگه دارنده کلایمر می باشد. بر اساس این استاندارد در شرایط بحرانی مانند عدم عملکرد صحیح سیستم های ایمنی که منجر به سقوط دستگاه گردد، قبل از عملکرد ترمزهای اضطراری، ضربه سنگینی به کابین و سازه نگه دارنده وارد می گردد و لذا در مرحله اول بایستی کابین و سازه نگه دارنده کلایمر بتوانند این ضربه را تحمل نمایند تا در مرحله بعد ترمز اضطراری دستگاه عمل نماید و از سقوط دستگاه جلوگیری به عمل آید. لذا ساخت کابین و سازه نگه دارنده کلایمر بر اساس استاندارد EN1808 دارای اهمیت خاصی می باشد و کنترل و تست کیفیت ساخت آن بایستی بر اساس تجهیزات کالیبراسیون خاصی تست گردد. یکی از بخش های مهم کابین کلایمرهای پرتابل و انواع دیگر کلایمر، محل اتصال ترمزهای اضطراری می باشد که در موقع شرایط بحرانی بیشترین ضربه به این محل وارد می گردد لذا نحوه جوشکاری آن توسط ربات های خاص انجام پذیرفته و توسط تجهیزات کنترل خاص تست می گردد.

لذا وقتی مطرح می گردد که یک ست دستگاه کلایمر دارای استاندارد است، این استاندارد شامل کلیه بخش های دستگاه بوده و ساخت آن بایستی توسط شرکتی انجام پذیرد که کلیه استانداردها و تائیدیه های علمی و فنی لازم را دریافت کرده است.

در بازار شاهد ان هستیم که تعدادی، موتور و ترمز و ملحقات کلایمر را وارد کرده و کابین و سازه های نگه دارنده را به صورت غیر اصولی در داخل و در مراکز غیر مجهز ساخت می نمایند، لذا چنین دستگاهی استاندارد نمی باشد. لازم به توضیح است که کیفیت جوش و کیفیت ساخت این سازه ها توسط هیچ نهادی و ارگانی کنترل نمی گردد و عمدتا از جوش معمولی استفاده شده و جوش تست نمی گردد.

کلایمرهای ارائه شده توسط این شرکت به صورت پکیج کامل از کارخانه های معتبر بین المللی که دارای استانداردهای بین المللی می باشد تهیه می گردد و کلیه اسناد گمرکی و کارخانه ای هر ست کلایمر به خریدار ارائه می گردد.

سه شنبه 02 بهمن 1397 - 15:45
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها
پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !