::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 167
نویسنده پیام
delavar35
آفلاین

" border="0">

ارسال‌ها: 5
عضویت: 19 /10 /1396
برگزاری کنکور آزمایشی

کنکور آزمایشی یا آزمون آزمایشی چیست ؟يکي از ابزار هاي مهم در بحث محک داوطلبان کنکور ، آزمون هاي انلاين يا کنکور آزمايشي است که به داوطلبان کمک ميکند ايرادات و نقيض هاي خود را برطرف کنند.کجا کنکور آزمایشی ( آزمون آزمایشی ) داره:کنکور آزمایشی در کل به دو صورت مجازي و حقيقي وجود دارد که هر دو داراي محاسني هستند.کنکور آزمایشی حقيقي: روش کار اين است که شما به موسسه هاي آموزش و موسسه کلاس هاي کنکور مراجعه ميکنيد و بعد از ثبت نام و گرفتن برنامه زمان آزمون را برايتان روش ميکنند و علاوه بر آن مبحث هايي که از آن امتحان ميگيرند را به شما نشان ميدهد و طي يک کنکور آزمايشي تمام جزئيات شما رل با نمودار نشان ميدهند. کنکور آزمایشی مجازي:اين به اين صورت است که شما در سايت هاي مختلف اين کار ثبت نام ميکنيد و طي پرداخت مبلغي پول از شما کنکور آزمايشي ميگيرند و نتيجه رو با نمودار به شما نشان ميدهند. آيا اعتماد کنيم:در اين نوع کنکور آزمایشی داوطلبان صرف محک و رفع نقاط ضعف اين کار را ميکنند و درصورت هر نتيجه اي بايد دست از درس خواندن نکشند. تصویر: https://www.parastoodanesh.com/wp-content/uploads/2017/11/pretest-1-Copy.jpgکنکور آزمایشی ـ سعي کنيد در هر آزمون کنکور آزمايشي نسبت به آزمون قبلي عملکرد بهتري داشته باشيد و ايرادات درسي ود را برطرف کنيد.ـ در صورت خوب بودن جواب کنکور آزمايشي و بلعکس از برنامه و درس خواندن درست نکشيد.ـ سعي کنيد نتيجه کنکور خود را براي تحليل به يک مشاور تحويل دهيد.ـ براي انجام کنکور آزمايشي دروس پايه را مفهومي مطالعه کنيد و سعي کنيد اين مطالعات طبق برنامه ريزي پيش برود.

ـ براي رفع و رجوع ايرادات از لوح فشرده استاد هاي تراز اول استفاده کنيد.ـ حتما جزوات رتبه تک رقمي هاي شهر محل سکونتتان را چک کنيد و بهره ببريد. نکته:ـ نقاط ضعف خود را بيابيد و رفع کنيد.ـ نقاط قوت را افزايش دهيد.ـ از برنامه ريزي غافل نشويد.

تماس با آموزشگاه کنکور پرستو نشانی : خیابان میرداماد – تقاطع شریعتی – جنب داروخانه میرداماد – پلاک ۲ واحد ۱۲شماره های تماس: ۲۲۲۵۷۶۰۸ ۲۲۲۷۹۸۱۰ ۲۶۴۰۸۷۴۵-۸شماره پیامک: ۵۰۰۰۲۰۶۰۰

سه شنبه 19 دی 1396 - 14:42
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها
پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !