::: در حال بارگیری لطفا صبر کنید :::

نام کاربري : پسورد : يا عضويت | رمز عبور را فراموش کردم


تعداد بازدید : 198
نویسنده پیام
delavar35
آفلاین

" border="0">

ارسال‌ها: 5
عضویت: 19 /10 /1396
کلاس های تقویتی کنکور

کلاس های تقویتی کنکور جهت امادگی بیشترکلاس های تقویتی پایه دهم و یازدهم از بهترین گزینه های امادگی و موفقیت در کنکور میباشد تست :

اغلب دانش آموزان در کلاس هاي کنکور يا تقويتي ياد ميگيرند که تمام سوالات کنکور تستي مي باشد و هر تست شامل چهار جواب است که بايد جواب درست را پيدا کنند و براي مثال به يکي از دروس مهم :تست زيست :يکي از دروس اصلي که کلاس هاي تقويتي ، درست زيست است که در کنکور سراسري ضريب چهار را دارد و اغلب کارشناسان اين رشته تقيد دارند که دانش آموزان بايد بطور مفهومي اين کتاب را بخوانند و جوري آن را مطالعه کنند که قدرت شرح دادن آن را داشته باشند.در کلاس های تقویتی نکته بردار باشيد :در کلاس های تقویتی تمام نکاتي که مربوط به دروس عمومي و پايه هستند يادداشت کنيد و به هيچ وجه بين مباحث کنکور فرق قائل نشويد مانند اين که فلان مبحث چون آسان است در کنکورنمي آيد و…زيرا هر ساله طراح سوال از جاي جاي کتاب به دلخواه سوال مي آورد و احتمال دارد يکي از آن مباحث ،همانمبحثي باشد که شما آن را دست کم گرفته ايد.در کلاس های تقویتی عجله ممنوع :مبحثي بيش از ??? تست داشته باشد به جاي حل يکباره بهتر است آن را به چند قسمت تقسيم کنيد و پاسخ دهيد. حل ??? تست با فاصله زماني موثر تر از حل ??? تست در يک نوبت است.رفع ايرادات :يکي از فوايد خيلي مهم کلاس هاي تقويتي رفع ايرادات و انگيزه بهتر شدن است بطوري که کساني که در اين کلاس ها شرکت ميکنند داراي ويژگي هايي از جمله:ــ استفاده از منابع کمک درسي نابــ استفاده از نظر مشاوره و کارشناسانــ رفع نواقص دروس عمومي و پايهــ و گرفتن وضعيت تراز و رتبه در آزمون هاي آزمايشي تصویر: https://www.parastoodanesh.com/wp-content/uploads/2017/11/contactus_banner-Copy.pngکلاس های تقویتی تست هاي کنکور يکبار مصرف نيستند :در کلاس های تقویتی چيزي بنام پايان مبحث نداريم و لزوم يادگيري شما در يک مبحث تکرار آن است و شما بايد تا روز آخر شروع کنکور کتاب را دوره کنيد.در کلاس های تقویتی زمان سنج باشيد:يکي از مسائل خيلي مهم در کنکور زمان است که دانش آموزان بايد ملتفت باشند هنگام تست زدن زمان بگيرند و هر بار سعي کنند با ترفند هاي آموزشي زمان حل تست را کم کنند مثال:ضرب دو عدد:فرض کنيد ميخواهيد ?? را در ? ضرب کنيد.راهکار اين است که عدد ?? را نصف کنيد که ميشود ۸ و يک صفر را جلوي آن بگذاريد که ميشود ۸? . به اين ترتيب شما بدون استفاده از نوشتن در کم ترين زمان توانستيد اين ضرب را انجام دهيد.نکته :

براي حل تست زماني براي خود در نظر بگيريد.بعد از زدن تست ها،اشکالات خود را برطرف کنيد.پاسخهاي غلط و نزده ها را دقيق بخوانيد.براي تستهاي درست نگاهي گذرا بيندازيد. شايد در دروس تمريني و مفهومي لازم است ?? درصد از تست هاي هر موضوع را به عنوان نمونه و مثال،با زمانبندي حل کنيم.سپس پاسخ آنها را به دقت بخوانيم و دانش خود را کامل تر کنيم.بدين ترتيب با شکل هاي تستي مطالب هم آشنا مي شويم دانش آموزان در آموزشگاه کنکور پرستو علاوه بر شرکت در کلاس های تقویتی کنکور از مشاوره و برنامه ریزی اساتید و همچنین مشاوره در انتخاب رشته بهرمند خواهند بود

سه شنبه 19 دی 1396 - 14:38
ارسال پیام نقل قول تشکر گزارش



تازه سازي پاسخ ها
پرش :
صفحه اصلی | انجمن | ورود | عضویت | خوراک | نقشه | تماس با ما | طراح

این قالب توسط سایت روزیکس طراحی شده است و هر گونه پاک کردن لینک طراح پیگرد قانونی دارد !